bättre dag idag

      
Idag har varit en mycket bättre dag än igår. Först när jag kom hem hade baby gjort iordning middag och efter det gick vi ner till Bleng och Alex och käkade kladdkaka med grädde. Tåget var i tid idag och inga olyckor med datastolen. Jag har jobbat mina 40 timmar för veckan och är nu ledig fredag, lördag och söndag:)
Vet inte vad jag ska göra imorgon på min lediga dag... skulle vilja åka runt på lite loppisar men det är ingen som är ledig och jag vet inte riktigt vart de finns:( Erikshjälpen är den enda jag vet om och den är stängd imorgon!
Nu ska jag sova så gott så gott... ska ge baby en bamse kram för att han är världens bästa. Och baby...
du är jätte fin i din Gina halsduk:)

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag e ledig imorgon, fast det kanske inte räknas.

2009-09-17 @ 23:59:01
Postat av: angelica

ja jag med...

2009-09-18 @ 15:38:42
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

Klart det räknas tjejer... visste inte om det bara:)

2009-09-18 @ 16:52:43
Postat av: angelica

ja jag vet gumman! :) puss kram

2009-09-18 @ 19:34:50
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Marie Louise Ekström

apa svartviks herrgård sln 20/9 loppmarkanad 10.00 - 16.00 jag, Therese, Annica och Magda och robban står där ock säljer. Vlkommen dit med atta kompisar.

Där är prisvärt. Välkommen

2009-09-19 @ 00:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0