Early night

Ikväll blir det en tidig kväll för mig, är helt slutkörd efter en lång dag på jobbet.
Bara några timmar kvar imorgon sen är det helg för mig!
Imorgon ska vi bjuda hem Bleng och Alex på middag, men först ska jag på fika hos ylva som nyss
har fyllt år. Ska spana på present till henne imorgon, tror jag vet vad det blir:)

När jag körde hem från huddik idag satt jag och tänkte på resan och hur mycket jag saknar vissa
saker. Och fram för allt saknar jag er Kalle och Sanna...
Kom hem snart så vi kan ha middagsklubben!!!



Förstår iof att ni vill resa, Kan det bli bättre än det här...



        

Good night people!

Have a nice one!!!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna och Kalle

Men va gulligt vi saknar dig också! Snart kommer vi hem och då blir det middagsklubb varje dag, lita på det:)



Hälsa anton och sköt om er båda! Pussåkram å massa loove

2009-09-20 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0