Från helgen

Här kommer lite bilder från helgen då vi var ut samt från i söndags när jag och Anton var på loppis i svartvik. Det var massa människor som hade ställt upp var sitt bord med lite olika grejor. Fyndade salt och peppar kvarn för 20 spänn! Nästa gång ska jag oxå vara med. Jag tror jag behöver typ 3 bord för att få plats:)

         

         

Det var kul på loppisen, Maddes mamma och syster var där. Det var jätte kul och se de igen har inte sett dem sen jag kom hem. Fint väder var det oxå, en perfekt söndag. Nu ska jag laga mat till baby som kommer hem snart. Ikväll är det dags för Elin på idol oxå... Längtar. 

Have a nice one!!!            


Kommentarer
Postat av: Alex

Och anton var just inge nöjd med tåget? :)

2009-09-22 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0