Invigning



Igår kväll var det invigning av All Star som har öppnat där olearys låg förut. De bjöd på buffe av den nya menyn och man fick även gratis öl:) Maten var riktigt bra, de hade bla en mögelost sås som var underbar.
Det var Blengs kille Alex som hade lagat maten(En av de som lagade maten), bra jobbat!!!
Lokalen var mycket mysigare nu än förut och det ska bli kul och gå dit och äta någon kväll.

Nu ska Anton gå till jobbet och jag ska åka och köpa färg så jag kan måla om min nya byrå jag köpte på blåbärstippen förra veckan:) Skönt att vara ledig så här mitt i veckan men det blir en jobbig helg istället!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuper bra priser ;D

2009-09-24 @ 17:42:30
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: emmelist

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har DAGENS BLOGG tävling hos mig ikväll (igen)! Eftersom jag ligger på mest aktiva listan på blogg.se så kan det innebära rätt många nya läsare för just dig om du vinner. Så om du vill vara med och tävla kom in hos mig !



Annars får du ha en jättebra kväll! Kram!

2009-09-24 @ 22:14:56
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0