Jag är beroende

Av detta...



På våran resa såg jag säsong 1-4 cirka 5 gånger... jag vet det är sjukt men jag älskar det!!!
Jag köpte med mig säsong 5 hem och den hade jag sett på bara några timmar.
Nu igår såg jag 8 avsnitt av säsong 6 och nu har jag typ abstinens. Jag har så himla lätt att bli beroende av serier.
Är väldigt stolt över mig själv att jag lyckats släppa Glamour som jag hade sett i flera år.
Nu väntar jag spänt på nästa avsnitt som släpps snart. Till er som inte sett Entourage... ni MÅSTE se!

God natt och...

Have a nice one!!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

what??! har du släppt vårat program gumman, glamour!!!!

meen jag vet nog att du fortfarande små kikar på våra bäst år! :)

puss kram

2009-09-14 @ 22:52:51
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Kristina

Har du släppt Days of out life då? Som vi tittade på den serien, hahaha! Själv är jag beroende av Gossip Girl....serien som böckerna. Töntigt, I know!

2009-09-15 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0