Jag = supporter

Som den stödjande flickvännen jag är, offrade jag igår min lediga söndags kväll för att
titta på min babys första rinkbandy match. Han har ju precis betalat in för att åka vasaloppet i mars 
så nu är det bara hårdträning som gäller.

 

Efter en förlust med 6-5, (vet inte hur det gick till men) var det 2 missnöjda killar som
åkte hem igen!



Nöjd kille på isen.... och trött kille efteråt

  
                 

Ikväll blir det dock en lugn afton, ska försöka borra upp vår gamla tv
på väggen i sovrummet eftersom vi köpte en ny till vardags rummet igår:)

Have a nice one!!!










Kommentarer
Postat av: Danne

Klart man tar sig en cigg efter matchen ;)



Och rättelse det vart 5-4 ;)

2009-09-08 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0