Lördag

Igår kväll blev det en myskväll hemma för mig och Anton. Jag köpte hem massa mat och massa gosaker.
Hade även tänkt att vi skulle se säsong 6 av Entourage, var hos Danne och hämtade avsnitten på ett memorystick men av nån anledning gick det inte att se. Typiskt!!!
Vi hade en super mysig kväll iaf... kollade på den nya serien på 3:an. Kommer inte ihåg vad den heter men den var faktiskt bra.

            

Tidigare på dagen var jag och hälsade på Alexandra en sväng och hennes underbara lilla tjej Felicia. Vilken gullunge... Hon har blivit så himla stor sen jag såg henne sist! Prata massa gör hon oxå. Förstår inte så jätte mycket men...



Nu ska vi äta frukost innan Anton måste gå till jobbet! Jag ska ut i solen tänkte jag, en liten utflykt kanske.

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0