Min lediga dag

Det slutar alltid med att jag gastar ner på stan när jag är ledig och spenderar onödiga pengar!!!
Idag lyckades jag hålla igen ganska bra iof sig. Det blev bara ett rött läppstift till lördagens uttgång:)

Måste säga att jag älskar att det börjar bli höst och lite svalare temperatur för då kan man börja ha mössa på sig. Det är ju klockrent när man har en dålig hårdag som jag har nästan varje dag:)
Den här mössan från gina har jag köpt i både grå och svart för endast 59 kronor styck.

Måste även visa mina nya skor som jag älskar... från Monki är de och de var inte så dyra heller. Finns i brun och svart och kostar 500 kronor. Jag gillar ginas kläder och jag köper mycket därifrån men när man är ledig kan det vara kul att ha någonting annat. Därför blev det lite grejor som inte är från Gina. Hittade faktiskt skärp och halsduk hos min pappas sambo som hon skulle slänga ut! Tackar!!! Sen förlåt Kicki men jag älskar din kofta:)

           

Ikväll ska jag och Anton se en film med syrran. Det verkar som vi är de enda som inte sett män som hatar kvinnor eller vad den nu heter. Först ska jag hämta Anton på jobbet och så ska vi åka och handla lite.
Måste ha nått gott till våran myskväll:)

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0