Min pärla

Efter lite efterfrågningar på bild så har ni här my new car!!!



Har prov kört den till jobbet idag och än så länge fungerar den utmärkt:)
Blir en liten längre provkörning imorgon då jag ska jobba i Hudiksvall, får se
hur det går.
Anton körde den för första gången idag när vi åkte och köpte pizza i Granlo.
Det var en jätte fin kväll, fick en fin bild på himlen.
Det var riktigt varmt idag, kändes som det var sommar. Fick en chock när jag gick
ut genom dörren imorse kvart i 7.



Hemma hos oss är det operation borrning som gäller. Vi försöker borra hål i väggen så vi kan
sätta upp vår gamla tv i sovrummet. Det låter som bara den kan jag säga. Jag gick och gömde mig
vid datorn istället medans Anton kämpar på. Det kommer bli så snyggt!
Kanske måste gå och hjälpa till lite ändå...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

wohhooo! värsta åket majs :) bra att du köpt en bra bil nu när du ska ut och slira runt :) vill ses snart vännen!!

Puss kram nighty night

2009-09-11 @ 00:56:53
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0