Mitt lilla projekt

   
        Före                         Efter

Förra helgen köpte jag den här byrån på blåbärstippen för endast 100 kronor. Tyckte inte om färgen så mycket så igår lackade jag den och målade den vit istället. Just nu håller den på och torkar så jag kan inte riktigt visa hur den ser ut men nästan:) Ser ut som den blev fin iaf!

Idag den 25:e september är det 3 år sen jag och Baby träffades. Tyvärr kan vi inte fira det idag för jag åker ju till övik och jobbar tills nästa fredag. Anton har dock lovat att överraska mig med något romantiskt när jag kommer hem, vi får se hur det går:) haha!

Anton
Du har ett hjärta av guld!
Tack för att du finns i mitt liv... Jag älskar dig min finaste.




Nu blir det inge nytt på bloggen förrän nästa fredag för nu åker jag, Ha en trevlig helg allihopa!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

GRATTIS underbara ni!!!! :) ni är så himlans fina tillsammans...

KRAM vi hörs under veckan!

2009-09-25 @ 15:20:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

förresten, snyggt det blev när du målade om bordet! duktiga du...

puss

2009-09-25 @ 15:20:47
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0