Vilken dag!!!

Allvarligt!!! Vilken otur jag haft idag!!!
Började med att jag försov mig så jag nästan missade tåget till Hudik. Efter 9 timmar på jobbet begav jag mig helt slut till tåget för att åka hem igen. Då är det försenat med 30 minuter... och sen 1 timme och sen 1 timme och en kvart. Slutade med att det blev försenat totalt 2 timmar!!! Jag har precis kommit hem och jag är helt genom frusen. Jag satt ute och väntade för att i väntsalen i Hudik luktade det jätte mycket kiss plus att det satt en mystisk gubbe därinne och läste tidningen 1 cm från ögonen.
Inte nog med detta... nu när jag kom hem satte jag mig framför datorn för att skriva lite. Jag lutade mig bakåt bara lite lite på datastolen och så vips gasta den bakåt och jag ner på golvet!!! Jag ramlade rakt in i väggen och fick dessutom Antons rinkbandyklubba i huvudet.
Hur mycket otur kan man ha på samma dag?
Bäst jag går och lägger mig nu innan jag antingen skadar mig allvarligt eller nåt annat händer.

Have a nice one!!!

Hoppas din dag varit mer nice än min!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jaså det blev värre efter jag pratat med dig? Kändes helt onödigt att gasta och slänga dig bakåt på stolen!! Hihi xxx Blir nog en bättre dag imorgon, xx

2009-09-17 @ 00:27:27
Postat av: Jenny

Ojojoj då vännen! Vilken dag!

Men kom ihåg att anmäla detta tell sj ----då får du pengar tillbaka! Nått bra iaf :D

2009-09-17 @ 08:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0