5 dagar ledigt är nu över

Herregud!!! Vad fort de där 5 dagarna gick. Vi är redan hemma och det är dags att gå till jobbet igen. Snacka om att veckorna rullar förbi.
Jag blev väldigt chockad när det snöade nästan hela vägen mellan Stockholm och Sundsvall. Trodde det var slut på det nu!!! På Öland fanns det inte ett spår av snön, utan där såg man blåsippor på många ställen.
Nu har jag packat om väskan. Det blir jobb på birsta idag till 17 sen åker jag raka vägen till Övik och sover där. Vi ska ha VM utbildning där tidigt i morgon bitti.
Visar en bild från Öland. Anton och hans otroligt söta brorson som tyckte det var sjukt kul med web kamera:)
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Ja dagarna går för fort!! Såklart vi måste ha en middag, snart!! Vi får kolla hur killarna jobbar ngn helg snart!



Puss vännen min och jag väntar fortfarande på att få veta vad du är så happy :)

2010-04-06 @ 22:54:32
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0