Balkong häng

Idag efter jobbet åkte jag hem till Larsson i Korsta. Vi fikade och tittade på gamla kort på hennes balkong. Det blåste jätte mycket idag men på hennes balkong var det lä och jätte varmt. Det kändes verkligen som vår:)
Jag är helt chockad över hur man såg ut för 10 år sen och vad hade vi på oss??? Katastrof är bara förnamnet!
Undra om jag kommer titta tillbaka om 10 år på vad vi har på oss idag och tänka samma sak:)
Nu ska jag iaf sova.... Tomt i sängen utan Anton. Han är ute och dricker öl med Fransson.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Snygg man är då :) TACK för igår, mycket trevligt med lite spontan besök :)

Puss

2010-04-17 @ 10:54:01
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0