Barnkalas

Idag har jag varit på barnkalas. Felicia, Alexandras dotter fyllde 2 år. Börjar bli stor tjej nu och hon har börjat babbla en massa man inte förstår. Jag och Bleng gick ihop och köpte 2 nya filmer. Hon älskar verkligen Nalle Puh men vi tyckte även det var dags att hon börjar gilla Kalle Anka så det blev en av varje:)
Efter idag har jag fått min dos av barn för ett tag. Ett åt gången räcker men idag var det 5 små rackare som flög runt och gastade åt allt. De var ju hur söt som helst men det var skönt att komma hem till baby och en lugn och harmoisk miljö:)
Nu ska det ätas middag... Fläskfile med fetaost röra.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Fina Felicia! Jisses vad folk det var på kalaset, tråkigt att jag inte kunde följa med.. Vi hörs i veckan vännen! Puss och kram

Ha en trevlig kväll!

2010-04-18 @ 20:06:27
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0