cover all mix

Klickade hem den här från bellme.se i förrgår. Har glömt bort att gå in på den sidan. Brukade alltid gå in varje dag förut men det var alltid så dåliga grejer så jag slutade. Alla säger att den här ska vara super bra och för 200 spänn ska jag prova. Tror den går på över 350 annars.
Nu är jag ledig i hela 4 dagar:) Det var 3 långa dagar med tjejkvällar både i Birsta och Övik men nu är det skönt att vara ledig. Vet inte varför jag är vaken den här tiden... eller jo det vet jag ju. Herr Johansson även kallad mister ALARM hade ställt 10 stycken för att komma upp till matten i morse. Tack älskling!
1 månad kvar till Bali idag.....
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: marika

Den ÄR bra, använder alltid den :)

2010-04-29 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0