Tror jag börjar bli sjuk:(

Nu är jag hemma igen efter en natt i Övik. Tyvärr känner jag mig inge vidare:( Jag ligger redan i sängen och tror jag är på väg att bli dyng förkyld. Det ringer i öronen, jag är snorig, har ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Inte bra!!! Hoppas jag klarar mig utan feber iaf.
I kväll skulle Alexandra komma och äta middag och vi skulle färga hennes fransar och bryn men jag förstår att hon inte vågar komma ifall hon skulle bli smittad.
Nu ligger jag iaf här i sängen och deppar och det enda som får mig på liiite bättre humör är shoppingen från Stockholm)
Det mesta från HM...
Bustier (eller hur det stavas) 129:-


Topp 149:-, tröja med spets 79:-


Linne 99:-

Från Monki..


Kofta 300:-

Nu ska jag vila och krya på mig lite...
Have a nice one!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0