Vaken sen klockan 04.00

Snacka om att jag är trött nu!!! Jag vaknade klockan 04.00 i morse och kunde inte somna om. Jag skulle iof upp 04.30 så det spelade inte så stor roll:)
Idag har jag varit i Göteborg över dagen. Vi har haft Möte med alla butikschefer, Visual merchandiser på Gina Tricot i hela Sverige. Fick för första gången träffa Görgen Appelqvist, han som öppnade Gina:)
Det har varit en lång men rolig dag. Mycket ny och bra information.
I morgon blir det Övik över dagen, nya fönster ska göras och nya trender har kommit in.

Sov gott alla!!!
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lilli

inte för att vara petig med han heter jörgen och sonen heter victor ;p haha

2010-04-15 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0