Glada nyheter

Fick idag ett samtal som kommer förändra mitt liv ganska mycket.
Nu kan jag äntligen säga att:
JAG FLYTTAR TILL STOCKHOLM:)
Jag var på intervju i Fredags och fick idag veta att jag fick jobbet.
Det är samma tjänst som jag har här och samma företag, alltså Gina Tricot.
Jag kommer att ha 2 butiker, Sickla och Nyköping.
Vi behöver altså inte bli särbos:) Jag kommer jobba min sista dag den 7:e september och börjar redan den 8:e i sthlm. Blir bara ca 3 veckor utan baby.
Det känns skönt att veta att nu är det klart. Vi har lägenhet, ska hyra Antons pappas lägenhet i Örby.
Det är en ganska stor 2:a så det blir jätte bra.
Nu är det bara att lägga ut våran på blocket och hoppas att nån vill hyra den:)
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Glöm inte bort vad jag sa; det finns ingen sol eller kantareller i Stockholm!!



FLYTTA INTE MAJS!!!! :(



Puss

2010-08-16 @ 20:44:25
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica och santoz

NEEJJJ!

2010-08-16 @ 20:44:43
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica och santoz

GRATTIS GRATTIS vännen min! Tycker att det ska bli så spännande och roligt för dig! Är så glad att du fick jobbet, fast det förstod jag, du är så duktig!!



Älskar dej!

Puss och jaa vi ska dejta till veckan :)

2010-08-16 @ 21:42:31
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Pappewappsen

Jag och Sonja önskar dej och Anton lycka till med Stockholm, hoppas att det fungerar som det skall med allt, det är ju trots allt en del och stå i! LYCKA TILL!

2010-08-17 @ 07:31:17
Postat av: Sandra

Kommer sakna dig jättemycket!!

2010-08-17 @ 09:21:54
Postat av: Lisa

Grattis! Gud va kul :)

2010-08-17 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0