Hemma igen

Ja men då var man hemma igen. Helgen i sthlm har varit super trots att vi missade propaganda. Vi missade dock inte efterfesten:)
På lördag åkte jag in till stan för att möta upp Maria Engberg och Jannice. Vi gick på en vintage mässa vid grand hotel men tyvärr var den mycket mindre än vi trott så vi hittade inget speciellt.
Idag är jag sååååå lycklig. Jag har sprungit runt och letat den här jackan i hela sthlm
(Bild lånad från Elin Klings blogg)
Hittade den såklart inte! Men.... det gjorde världens bästa syster så hon köpte en till mig:)
Den tog slut på 30 minuter ungefär men hon hann rycka en 36:a till sig och sen fick hon bara tag i en 34:a till mig.
Blir nog lite litet men det struntar jag i:)
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0