Mitt liv i lådor

Känns inte som det var länge sen vi flyttade in här i lägenheten igen efter vår jorden runt resa. Nu är det dags att flytta ut igen. Jag har börjat lite grann med min kläder. Tänkte inte ta med mig alla utan sommar kläderna får åka ner i källaren till nästa sommar. I kväll ska jag pula ner Antons kläder i sopsäckar som jag sen ska ta med ner till Stockholm när jag åker dit på onsdag kväll.
Tänkte även börja packa lite från köket så det är gjort. Vill att allt ska vara klart nu, vill vara på plats i Stockholm.
Bara 2 veckor kvar nu, det går nog fort!
Här är lite bilder från i lördags...











Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Helt ok bilder på mig för en gångs skull!!

2010-08-24 @ 09:55:44
Postat av: angelica och santoz

Ditt liv behöver inte var i lådor! Stanna hemma...

Puss min fina!

2010-08-24 @ 13:39:41
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0