Vad vore livet utan motgångar

Det varit mycket av motgångar för min del den senaste tiden. Det är inget jag tjatar om här för jag hatar att belasta andra med mina problem men låt oss bara säga att det inte riktigt gått min väg på senaste. Känner ingen som har bättre tålamod än mig men ibland får även jag nog!
Blev inget Sthlm för mig idag utan måste vänta tills i morgon då mina vindrutetorkare på bilen valde att lägga av på motorvägen i går. Det verkligen spö regnade ute och jag såg ingenting, varken framåt eller bakåt.
Trodde helt allvarligt att jag skulle köra av vägen.
Nu är bilen på lagning iaf och blir nog klar i morgon. Tills dess sitter jag här i min gröna morgonrock, som jag tydligen ser ut som en groda i enligt Bleng och längtar till jag får träffa min baby:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: uise

Motgångar är inte kul men kanske ett nödvändigt ont här i livet. Hoppas du är på väg nu.

Lycka till i Stockholm

2010-08-26 @ 18:33:46
Postat av: Mariel

Uise: det har du alldeles rätt i:) tack så mycket!

2010-08-27 @ 08:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0