Powernap:)

Tog en liten powernap på lunchen idag:) Så jäkla fult kort!
Ser inte så bekvämt ut men det var det faktiskt:)
Jag är väldigt trött idag, vet inte vad det är för fel på mig. Måste vara vädret eller nått.
Funderade på att gå och lägga mig för kvällen när klockan var halv sex men jag insåg att det nog inte var en bra idé. Dessutom kommer det en kille och hämtar mina 2 sopsäckar med utrensade kläder i kväll.
I morgon är det dags för Övik igen och på Onsdag kommer baby hem. Längtar så mycket!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: bleng

Du e ju knäpp du Majs. Kommer att sluta som Sandra när du är ute ha ha ha!!! (sorry Sandra, kunde inte låta bli ) =D

2010-08-09 @ 21:16:33
Postat av: mumin

klockren sovställning!!! ;)

2010-08-11 @ 22:05:49
URL: http://aldemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0