Tog en promenad till stockholm stad

45 minuter tog det att gå in till stan från Sanna och Kalle. Redan efter 5 minuter funderade jag på att ge upp och ta tunnelbanan istället:) Känns som jag gått en mil typ!
 
Vi var förbi lägenheten en liten sväng i går och lämnade flyttlådorna och sopsäckarna jag hade med mig ner. På onsdag får Anton nyckeln och på tisdag den 7:e flyttar jag ner. 
I kväll hade vi tänkt gå på propaganda men tyvärr var vi lite sega så när vi äntligen bestämt oss för att gå så var biljetterna slut:( Typiskt oss!
Det blir middag istället och lite vin förstås:) får se om vi åker in lite senare och möter upp Maria och Mats som är här över helgen. Hoppas ni får en bra helg!

Have a nice one!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0