Allt händer alltid på en gång...

Vissa helger har man absolut inget att göra. Man är ledig hela helgen men det finns inget att hitta på. Nu bara för att jag skulle till Hudik i helgen och gå ut med Gina tjejerna, så ska min vän Lina upp till Åre och hälsa på vår gemensamma vän Kicki. Hon har fyllt 30 nyss och jag har inte firat henne än. Självklart vill jag ju jätte gärna följa med men jag vill ju samtidigt oxå åka till Hudik. Nu blev det bestämt att det blir Åre i helgen. Åker upp i morgon efter jobbet. Har inte träffat Kicki på jätte länge och inte nog med att hon fyllt år, hon har oxå gått och gift sig för ett tag sen. Ser fram emot en riktig tjej helg och jag hoppas verkligen att kylan ger med sig. Nu håller jag på att tvätta lite party kläder och jag försöker packa väskan. Måste lära mig att inte över packa!!! Man behöver inte ha med sig kläder för 2 veckor när man ska vara borta i 3 dagar. Det är så svårt bara att planera så långt innan. Jag måste ha lite att välja på:)
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0