Åre♥

Nu är jag i åre med de här dårarna:)



Efter en 4 timmars bilresa var vi äntligen framme i åre. Då var det bara att snabbt byta om och fixa till sig lite. Planen för kvällen var bygget där Hoffmaestro spelade:)
De är ju så sjukt bra! Vi hade riktigt roligt, blev en massa vin och jag fick till och med Kicki att dansa. Hon dansar ALDRIG annars:) Tycker lite synd om henne som jobbar idag, jag hade inte klarat av att jobba idag om man säger så:)



Ikväll blir det lugnt! Laddar för lördag...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

FINA flickor! :) Hoffmaestro, jädrans att inte jag var där!! :)

KRAM hälsa kiki

2010-02-26 @ 16:55:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0