Härlig dag... men sjukt kallt om fötterna.

Vi tog en tur upp till sidsjön även fast det var ganska kallt. Vi köpte med oss grillkorv och apelsin festis:) Tog även med vårt basoka plockepinn. Den första halvtimmen var det jätte skönt sen började det värka super mycket i fötterna för det var så kallt! Måste ta och köpa mig ett par riktigt varma skor som jag kan ha dagar som denna.
I kväll ska jag laga en ny maträtt, fick tips från min chef:) Har lovat Anton att se hockeyn i kväll, hoppas det blir en spännande match. Hejja Sverige!
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

FINA ni är vänner! :)

2010-02-20 @ 00:50:22
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

Och du vännen, det är ju roligt med hockey OM Sverige spelar, inte annars :) Puss

2010-02-20 @ 01:46:07
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Sanna

MEN myspys! Jag vill ocksa leka i sno och keka grillkorv!

2010-02-21 @ 06:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0