Hemma efter en dag på stan

Har precis kommit hem efter en dag på stan. Träffade Bleng och Alexandra för en fika. Har inte varit på stan på jätte länge, blir mest Birsta nu för tiden:)
Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen, blir uttgång ikväll. Förmodligen oscar som vanligt!
Igår berättade bleng om en blogg som hon brukar läsa som jag har fastnat för. Om ni inte redan varit in där borde ni kika in den. Dollyblond heter hon, hon har skit bra stil och hon gör sina egna handsmycken bla. Man kan beställa av henne oxå och de är jätte fina. Hon gör även huvudsmycken och lårsmycken. Blev helt inspirerad så ikväll ska jag sätta egna kedjor på en gammal topp som jag ska ha ikväll. Får se hur det blir:)
Måste börja hoppa in i duschen snart så jag hinner bli klar i tid...
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0