I like surprises

Igår överraskade vi Butikschefen på Gina i Birsta som nyss fyllt år, med en liten fest, jag och Bella lurade upp henne hem till mig först. Efter det tog vi med henne hem till Sara som låtsades ha inflyttnings fest men som egentligen hade bjudit hem massa folk för att överraska Jessika. Hon blev jätte glad och det blev en mycket lyckad kväll.
Är relativt pigg idag, hungrig som en tok. Min mage kurrar som om den aldrig fått mat i hela sitt liv:) Det är irriterande att alla matställen öppnar klockan 12 på söndagar. Jag vaknar alltid så tidigt. Inget gott har jag hemma heller:(
Jag har lyckats skapa ett beroende oxå. Ett spel på Facebook:) Bejeweled Blitz heter det och det är så sjukt kul. Man kan inte sluta spela! Igår satt Anton hemma och spelade hela kvällen så nu har han fått värsta bra rekordet som jag måste slå idag. Ska börja nu tänkte jag...
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0