Ja då var det dags för fredagsmys igen!

Love love love fridays....
Väntar på Anton som är och handlar mat, han ska laga en mysmiddag till mig ikväll.
Det är någonting med fredagsmys, fredag är helt enkelt en dag med hög mysfaktor.
Idag har jag bara gjort bra saker! Jag har målat min pall, gjort ansiktsbehandling, bestämt outfit för imorgon kväll, gjort hårinpackning, städat och packat upp min väska.
Såhär blev pallen... inte klar än iof
Fick precis veta att det blir tacos till middag:) Det är så sjukt gott, absolut en favorit.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: bleng

Tack för att du nämnde att du varit med mig hela dagen =P. Fisunge!!!

2010-02-06 @ 07:42:05
Postat av: Big pooper in a big body

Fan nu kan den ju stå på Jop's nu när den e vit =)

2010-02-06 @ 09:48:03
URL: http://errki.blogg.se/
Postat av: Mariel

Passa du inte skiter på dig big pooper:):) HAHA

2010-02-06 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0