Längtar till helg

Nu börjar helgen närma sig, och på söndag är det alla hjärtans dag♥
Tyvärr jobbar Anton men bara till klockan 16 så det gör inte så mycket.

För ett år sen hände detta mig på alla hjärtans dag...

♥Jag och Anton går ut och äter bara vi på en jätte mysig restaurang på Langkawi, Malaysia
♥Vi beställer in varsin stek och en flaska rött vin
♥Det är sjukt varmt, minst 35 grader och jag drabbas för första gången i mitt liv för solsting
♥Det känns precis som jag ska svimma vid bordet men spyr istället rakt ut i restaurangen där flera andra par försöker äta mys middag.
♥Alla stirrar såklart och jag skäms så jag håller på att dö
♥Det blev raka vägen hem till sängen för mig efter detta
Hoppas verkligen denna alla hjärtans dag blir bättre än förra... Känns inte som det kan bli så mycket värre iof:)
Igår när jag var hos pappa hade vi en liten bytesmarknad. Han ska få våran gamla tv bänk och jag får ett jätte fint spegelfönster av honom. Jag har velat haft ett sånt fönster jätte länge. Måste bara måla det vitt först såklart:)
Nu när pallen är klar får det här bli mitt nya projekt!

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0