Min nya hyresgäst:)

Jag har varit helt förtvivlad att inga fåglar har kommit och ätit på min fågelmat, men nu äntligen såg jag den första. Tyvärr var han lite för stor för att komma in i huset:) Han försökte dock...
Igår kväll hade vi en överrasknings fest för Jimmy Lemon som precis fyllt 30. Han var i Usa när han fyllde år så vi har inte kunnat fira honom förrän nu. Ville inte skriva ut det här ifall han läste eller någon annan skulle råka försäga sig. Det blev jätte lyckat han anade ingenting. Han var bara besviken att alla var hemma och hälsade på men alla hade andra planer:)
Vi skulle gå ut men Anton och jag tog oss inte riktigt hela vägen fram till oscar. Vi vände halvvägs för Anton var lite lite lite berusad:) Tyckte att det var lika bra att se till att han kom hem eftersom han skulle jobba idag.
Klänningen blev jätte fin med kedjorna på axlarna, satte bara fast de med säkerhetsnålar från fram till bak.
Nu funderar jag på en promenad i solen:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0