Min nya pall

Hittade en jätte fin pall på blåbärstippen i lördags. Den är perfekt storlek, tänkte måla den vit bara så passar den in bättre. Endast 70 kronor:) Hittade oxå en liten vägghylla som jag oxå ska måla vit. Tänkte att jag skulle odla lite färska kryddor i den till sommaren. Har inte direkt de grönaste fingrarna men jag ska försöka iaf:)
I morgon börjar min Norrlands turné:)
Ska göra 3 butiker på 3 dagar, Övik, Luleå och Piteå. Deras Visual Merchandiser ska åka till Nya Zeeland i 1 månad så de behöver någon som täcker upp för henne. Det blir jag och min chef som åker tillsammans, hinner mer om man är 2. Ska försöka blogga lite om jag får tag i dator:)
Nu måste jag packa lite, håller på att tvätta för fullt så jag har några rena kläder!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Jättebajsaren

San Remo ringde och ville ha tillbaka pallen!=)

2010-02-02 @ 08:46:40
Postat av: Mariel

Haha! Det får de inte för den kommer bli skit fin vit!:)

2010-02-03 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0