På måndagar är jag trötter

Jag är så sjukt trött på måndagar! Måste vara den segaste dagen. Det är så sjukt jobbigt att kliva upp och när jag kommer hem från jobbet är jag helt slut. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, känns som klockan är typ 12! I morgon åker jag till Hudik och jobbar. Har bara 3 veckor kvar i den butiken för de ska börja tillhöra en annan region. Känns tråkigt nu när man lärt känna alla:( På lördag ska jag till Hudik och gå ut med tjejerna där som en liten avslutnings grej. Ska bli intressant:) Har aldrig varit ut där. Spännande:)
Nu säger jag god natt till er för idag... ska inte sova än, lite för tidigt än men inte långt kvar:)
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0