Som ett helt nytt kök...

Nu när vi äntligen har fått vårt nya köksbord så känns det som vi fått ett helt nytt kök:) Det känns som det är mycket större nu, och det är jätte skönt att man kan gå fram till fönstret. Inte för att det finns så mycket att titta på men om det skulle hända nått så har man första parkett:)
Vi har precis kommit hem från min kompis Helenas examens fest. Hon har pluggat till tandläkare i Umeå i 6 år och är nu äntligen färdig. Nu ska hon få boka in mig och göra en grundlig undersökning. Kan behövas då jag inte varit hos tandläkaren på typ 3 år. Jag har aldrig haft några hål och hoppas att jag inte förstör min fina statistik.

Lite shopping från igår... ser skum ut på galge men den var jätte fin på!

Monki 350 kronor... Den är nu på rea 75%
Solglasögon från Bianco 200 kronor... Oxå på rea 75%
Sjukt stora men jag gillar de!
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0