Vad är det för fel på vissa människor?

Jag har alltid varit väldigt godtrogen och tror alltid det bästa om alla. Det är tyvärr inte alltid den bästa egenskapen. Jag blir därför ofta besviken och otroligt förvånad över människors beteende.
Att vara på en 30 års fest med bara folk man känner och sen få höra att hon som ordnat festen har blivit av med sin plånbok. Jag kan inte förstå vem som gör detta!
Det jobbigaste är att vi som var där, blir alla lika misstänkta pga att någon gör en sån här dum grej.
Jag skäms så sjukt mycket över denna människa... Blir förbannad när jag tänker på det!
Tack Kamilla för en kanon fest och otroligt tråkigt att det blev som det blev, hoppas den som gjort det skäms ögonen ur sig och faktiskt erkänner. Det skulle vara det enda rätta även fast det skulle vara svårt att erkänna att man gjort bort sig på detta sätt!
Ska lugna ner mig nu med en milkshake!
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0