Äntligen helg!

Gud vad skönt att det är helg. Har varit en stressig vecka med 2 personalmöten i mina butiker. Kom precis hem från Övik och det är sååå skönt att vara hemma.
I kväll ska jag överraska Anton med en mys middag. Har hittat ett nytt recept på fläskfilé som jag ska testa. Fläskfilé i ugn med en sås på creme fraish och fårost. Hoppas det blir gott!
I morgon fyller min fina mormor 94 år. Henne ska vi fira på söndag med smörgåstårta. Känns som det var igår som hon fyllde 70 och jag och Sandra spelade in ett band till henne när vi sjöng Staffan var en Stalledräng. Eller Sandra sjöng jag försökte mest flåsa fram nått i rätt melodi:) Jag var då 4 år, känns inte som man kan kräva så mycket. Sandra var bra iaf:)
Nu ska jag åka på Ica och handla till kvällens middag...
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0