För tidigt med Små blommigt?

Känns lite tidigt med pastellfärger och små blommigt men det är ju bara så himla fint. Igår åkte min gammla favorit tunika på när jag skulle hem till min mormor och gratta henne på hennes 94 års dag.
Detta är nog det mest väl investerade plagget jag någonsin köpt:)
Gina har fått ganska mycket små blommigt, vet inte... är det för tidigt?
Min helg har iaf varit mycket bra, fredagsmys med filmen sommaren med Göran och på lördag blev det tjejkväll med birsta gänget hemma hos mig först och sen ner på stadshuset till tjejkväll som Salong Purple hade fixat. Man fick lite tips om smink och frisyrer och man hade även chansen att bli stylad.
Jag fick äran att bli sminkad, har inte låtit någon sminka mig på kanske 10 år. Det är nått jag brukar sköta själv. Man litar på sig själv mest när det gäller smink. Det var iof kul att se lite annorlunda ut, det blev fint.
Nu blir det studsning för min del sen Blir det till att laga mat!
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0