Hemma i kylan igen

Snacka om att det är kallt här hemma om man jämför med Öland. Där var det högst 7 minus grader. Nu är vi iaf hemma igen och har precis återhämtat oss från resan hem. Lämnade Kalmar 17.00 och kom hem 04.00.
Klockan 07.00 skulle jag upp igen för att sätta mig på bussen till Övik. 
Jag var duktig och ställde klockan men glömde ställa tillbaka telefonen från ljudlös, jag hörde inte larmet såklart!
Det var bara att kasta sig in i bilen och köra upp istället. 

Det var en super mysig vecka iaf och det var skönt att bara slappa.
 Kul att träffa Antons familj igen, var ju ett tag sen.

Anton med Lucas


Anton och hans bror fredrik



Jag och Jonna Antons lillasyster, Jonna, Antons mamma och Anton
    

Fredrik med sin tjej Camilla, Antons pappa, Jag och Camilla
    

Have a nice one!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0