Home sweet home

Jag har verkligen fastnat för den romantiska stilen, nu börjar allt bli klart i köket oxå. Tror jag måste ta bort bärs grejen dock, känns inte så jätte romantisk. Försöker smyga in lite rosa, Anton har inte sagt nått än. Jag väntar bara på att han ska börja gasta. Tur han är färgblind:) Snart ska pappa flytta oxå och då ska jag få deras köksbord:) det kommer bli så fint!!!
Hittade gardiner på Jotex som jag vill beställa, hoppas den nya katalogen kommer snart. Beställde den för några dagar sen. Kan väl inte ta sån lång tid! Tror de kommer bli jätte fina i köket till sommaren.
Zooma
JOSSAN knytlängd 2-pack

fr. 298,-

www.jotex.se


Have a nice one!!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Shabby Chic stilen är hur fin som helst !!

2010-01-21 @ 10:38:08
URL: http://sarizzz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va fint du gör sweets...Jag vill oxå göra om, ska ta en snackis med Mr M...

2010-01-21 @ 11:30:32
Postat av: Anonym

Försöka går ju hehe... men när du kommer hem kanske den sitter fast där!! ska limma dit den mohhaahaa. Och rosa färgerna bejby har jag lagt märke till men snäll som jag är har jag inte ytratt mig men mer rosa än vad som står där går inte för sig:)

puss kram nu ska limmas:)

2010-01-21 @ 18:25:32
Postat av: Elin

Då ska du se mitt kök ;) hela min lägenhet går i lite romantiskt ton men köket är verkligen galet romantiskt, även fast jag själv HATAR romantik......

2010-01-25 @ 13:37:07
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0