Honey Im home...

Äntligen hemma igen med min nya macbook i knät som jag först nu får prova.
Såhär efter 5 minuter kan jag bara säga att I love it!!!:)
Nu har jag gjort helg iaf, timmarna sprang iväg efter 2 dagars butikschef/visual merchandiser möte i Umeå. Det blev inte bara möte utan vi var på "typ" Boda Borg men ändå inte.
Jag självklart råkade slå huvudet och har nu världens bulle och blodskorpa i skallen. Så typiskt mig!!! Inte mitt fel dock denna gång. Vi var 3 stycken som stod på en planka som vid rätt tyngd åkte ner. När sen de andra två hoppade av åkte jag rakt upp i luften med huvudet i ett metall hörn som bara satt och myste uppe i taket!
Totalt onödigt...
Imorgon kväll blir det fredagsmys med Frissa Alex, har inte setts på jätte länge! För övrigt blir det en lugn helg. På lördag ska jag och baby faktiskt ta oss i kragen och gå och se Avatar på bio.
Nu måste jag och bullen i huvudet vila för kvällen...
God natt!
Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0