Lets dance

Nu har nya säsongen av Lets dance börjat. Det är så jäkla kul och se! Har redan lite favoriter... Vet inte vad han heter men den där bygg killen var ju king. Sen måste man ju hejja lite på Klingen oxå:)
Claudia var oxå riktigt bra.

Ikväll har jag och Anton en riktig mys kväll. Vi håller på och målar om vårt vardagsrumsbord, vitt ska det bli. Vi har kommit in i värsta vita perioden, allt ska vara vitt. Jag har sån tur att min pappa och hans sambo har ett vitt runt matbord som dom tänkte slänga, det ska jag få ta istället nu när de flyttar:)
Ny TV-bänk har vi köpt oxå, vit såklart!

Måste fråga... vad tycker ni om ginas nya model Emanuela de Paula. Jag tycker hon är super vacker!
Kul med ett nytt ansikte:)

Bild: ginatricot.com

Have a nice one!!!

Och just det... missa inte rean på Gina! Allt kostar 49/99.... finns några guldklimpar kvar!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hey Baby! Tack så mycket för kommentaren... are you still going red du också??? Börjar fundera hur man ska göra till sommaren... hmmmm... Hoppas allt är fin fint med dig,, kramkram

2010-01-10 @ 20:07:07
URL: http://galleri.blogg.se/doyathang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0