Lördag dag, lördag kväll

Lördag dag...

Jag och Alexandra åkte ut till hennes tvillingsyster Caroline som precis har fått en liten bebis, lilla Gabriella. Hur söt som helst. Väldigt lik Carro tycker jag.
Hon var så sjukt snäll och hoppet om att en dag få en snäll och lugn bebis är nu tillbaka:)

Fina familjen


Det var lite svårt att få henne att kolla in i kameran:)

Tack för en jätte mysig dag...

Lördag kväll...
Det var premiär för Allstars nya rockklubb. Mellan 20.00 och 23.00 spelade de bara rock. Kanske inte min cup of tea men Anton tyckte det var kul. Vi gick inte dit förrän klockan 21 ungefär innan satt vi hemma hos Angelica och drack lite vin och surrade. Blev såklart oscar senare på kvällen, det var verkligen jätte mycket folk igår. Kaos i jack kön, fick stå jätte länge och vänta.
Idag ska jag ha en frossar dag, har varit jätte duktig och inte ätit några gosaker på 2 veckor. Idag ska jag äta allt jag är sugen på. Tror jag måste prova en Ben & Jerry har inte ätit det än. Jag vet... katastrof!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

jaa det var för mycket folk ute i lördags :) KRAM vi måste ses något, när?!

2010-02-01 @ 19:35:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0