Ny dator, ny TV bänk och "halv nytt" bord:)

Nu börjar det bli vitt hemma hos oss:) Vi har köpt ny tv bänk och målat om vårt vardagsrum bord. På söndag om vi orkar ska vi börja slipa garderoben i sovrummet. Allt ska där ska oxå bli vitt!
Det är kul att hålla på men jag längtar ändå tills allt är färdigt.
Snart kommer Frisör Alex och hämtar mig. Vi ska hem till henne, jag ska laga mat och hon ska fixa mitt hår. Lite vin blir det nog oxå:) Vet inte vad som händer med mitt hår, ska jag klippa lugg eller inte. Ska jag börja gå mot det blonda, bli brunett eller behålla koppar? Det är frågan... vi får se vad det blir:) Det ska bli en mysig kväll iaf.

ha en trevlig kväll alla...
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

lugg och brunett röstar jag för :) Puss kram ha en trevlig kväll. själv så sitter man med skolböckerna somvanligt i sista minuten :)

2010-01-15 @ 20:15:42
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0