Sneak preview

Den är inte riktigt färdig än men ni får ändå en liten förhandsvisning på min nya garderob. Skåpet är monterat och på plats, fyllt med alla nödvändiga tjej grejer. Anton är faktiskt oxå nöjd, nu slipper han mina saker slängda överallt.
Han ser det som en investering till en bättre vardag helt enkelt:)
Nu ska vi bara borra upp skoskåpet på väggen och hänga upp fler krokar som jag kan hänga skärp och väskor på. Tänkte även jag ska försöka hitta en pall som jag kan sitta på vid skåpet. Ska åka förbi blåbärstippen i morgon och se om jag kan hitta nått fynd. På Ikea hade de bara jätte tråkiga.
I kväll ska jag bjuda baby på Sushi som tack för att han slitit så hårt den här veckan.
Tack älskling för hjälpen...
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Stor bajsarn

Finns en riktigt snygg pall på erikshjälpen tror den kostade 80 kr... I turkost eller liknande, var iaf nice...

2010-01-30 @ 11:57:41
Postat av: Lisa

ÅHHHHHH!!! Jag tror jag dör.. Gud så fint!! :)

2010-01-30 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0