soffmys

Här hemma slappas det i soffan för fullt...
Har äntligen slängt ut julgranen. Hörde på radion idag att det var en skam mot traditioner att ha julgranen kvar den här tiden. Jag fick värsta paniken... vill ju inte disrespekta julen:) Dock var det inte så hemskt om den inte var tänd och det var inte min. Jag hann inte vara hemma mer än 5 minuter innan jag hade tagit ner den.
Viktigt sånt där!
Inte har jag börjat hoppa studsmatta heller. Hur dålig karaktär kan man ha. Skulle börja måndag och idag är det måndag... Skärpning Mariel. Tisdag is the day har jag hört:)
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måndagar är vilodagar... hihi

Idag (tisdag) kör vi järnet! Du hoppar studsmatta och jag gymmar... =P

Kram Carro

2010-01-19 @ 09:26:56
URL: http://princesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0