The Hills Söndag

Vilken underbar söndag jag har haft idag! The Hills maraton hela dagen plus att den nya säsongen började idag. Även nya säsongen av the City började:) The hills började genast med nya intriger, nya "Lauren" Kristin verkar helt vild. Gillar inte henne riktigt men hon ska få lite mer tid.

Här hemma poppas det popcorn i Antons nya popcornmaskin, vi ska bara ligga i soffan och mysa hela kvällen. Till veckan ska jag på BC och VM möte i Umeå, blir borta tisdag till torsdag. Inte så mycket bloggande med andra ord.

Min favorit bild från igår...
Söta Madde från stockholm var på besök!



Have a nice one!!!

 


Kommentarer
Postat av: Hudik-Lisa ;)

Åhh, I love the Hills! Tyvärr har jag gjort misstaget att se heeela nya säsongen på mtv.com. Så nu måste jag vänta riktigt länge på nya avsnitt :( Men, kan du inte hålla dej så finns alla avsnitt där ;) Kram på dej!

2010-01-12 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0