Ett glas vin och slapp i soffan

Finns det något bättre sätt att fira att det är helg:)

Dricker ur mitt fina tenn vinglas jag fått av min käre far.
Ja men då var den här jobbveckan över. Har varit och hängt om i både Umeå och Övik.
Massa roligt på rea nu så skynda er innan allt tar slut.

Jag fyndade en kjol på monki i söndags, 40 kronor


(Kan inte vända på bilden, vet inte vad som är fel. Ni får vrida på nacken lite:)

Ett par boots fick oxå följa med hem, din sko 799:-



Nu ska jag ta och beställa lite kläder så jag har nått att jobba i.
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Imorgon har vi en DEJT! Längtar!



Puss

2010-07-29 @ 22:58:29
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Billy Norberg

Bilden med tennmuggen var verkligen speciell. Kanske man gav bort dem för tidigt?

2010-07-29 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0