fina blommor:)

Ska snart börja gå till bussen, åker till Umeå och jobbar i 2 dagar.
Måste bara visa min fina blommor först:)
Baby råkade göra så jag blev utlåst i går, det är en lång historia och inte en speciellt rolig en.
Fick iaf jätte fina blommor som kompensation:)
Tur att Bleng och Alex bor i samma hus och att de var hemma. Jag gick upp dit och kollade på massa gamla kort som jag inte sett på länge. Jag säger bara fy F....N!
Jag bjuder på den här underbara bilden. Kommer så väl ihåg när man skulle ha mörkt underhår och ljust över:)
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

Hahah vilket kort! jaa du vännen, där var vi inte så gamla :) Underbart med minnen!



Puss min fina vän!

2010-07-27 @ 22:38:04
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0