Försenad födelsedagspresent:)

Nu sitter jag på bussen på väg hem från övik. Jag fyndade en ljusgrå kavaj idag, 99 kronor kostade den! Det är bra att jobba i så mycket olika butiker då alla säljer olika. Det som springer iväg i Birsta kan gå sämre i övik och vice versa:) jag får lägga upp bild på den senare. Igår kom syster hem från London, hon har varit där över helgen och shoppat! Eftersom jag fyllde år i juni när jag var på Bali så har jag inte fått någon present än. Så ikväll ska jag upp till syrran för lite balkong häng och present öppning! Spännande:) Nu är det 2 dagar kvar av jobb veckan, de dagarna kommer spenderas i Birsta. De har fått massa nya varor idag så jag är helt spänd på att se vad som kommit! Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du gillade!! btw, påsen har du glömt här såklart...

2010-07-20 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0