Umeå

just nu ligger jag och latar mig på hotell rummet i Umeå. Jag är här och jobbar i 2 dagar.
Hinner bara hem och packa om väskan sen åker jag och jobbar i Östersund i 2 dagar.
Sen.... är det helg och gatufesten.
Jag missade ju den förra året så jag ser verkligen fram emot den det här året. Första gången jag är ledig hela:)
I Lördags färgade jag tillbaka mitt hår blont, jag trivdes verkligen i koppar färgen men det är super svårt att underhålla det. Det blir lätt matt och kopparn rinner snabbt ut.
Känns bra dock att vara blond över sommaren så får jag se om jag gör ett nytt försök till hösten:)
Jag har ju lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha:)
Vad tycker ni?
Lägger upp lite mer bilder från Bali oxå...
det får räcka för den här gången...
Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är ju snygg i allt, helt sjukt är det! Men jag tycker nog att du ska vara blond. Pusspåre

2010-07-07 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0